Magazine header 001-02

שינוי אווירה: כנס משקיעים עם טוויסט

המשקיעים שהגיעו לכנס סיכום השנה של חברת בזן מצאו את עצמם באולם אירועים מפתיע ליד הירקון, ולמדו על מהלכי 2021 של החברה באווירה פחות עסקית – אבל לא פחות אפקטיבית. ככה זה נראה מאחורי הקלעים.

כנס משקיעים. הוא מגיע מדי שנה, באופן קבוע, ותמיד דורש הרבה הכנות. איפה יתקיים הכנס? האם הוא יהיה כנס פיזי, אונליין או היברידי? על מה נשים דגש במצגת? איך נגרום לנוכחים להתעניין? דוחו"ת כספיים מורכבים בעיקר ממספרים וסטטיסטיקות, אבל הם לא יכולים למלא כנס. אז איך עוטפים את הנתונים היבשים באווירה שתגרום למשקיעים להגיע, להתפעל ולחשוב על החברה שלכם דברים טובים לצד הנתונים?
זו השאלה ששאלנו את עצמנו כשניגשנו לבנות את כנס המשקיעים לסיכום שנת 2021 עם חברת בזן. אנשי בזן – חברת בתי הזיקוק – הם לקוחות ותיקים שלנו, זה לא הכנס הראשון שאנחנו מפיקים יחד, ורצינו להפוך את האירוע הזה למשהו מיוחד. לתת למשקיעים הזדמנות להירגע, לפגוש עמיתים וחברים ולחשוב על השקעות ועסקים מזווית חדשה.

רצינו לתת למשקיעים הזדמנות להירגע ולחשוב על השקעות ועסקים מזווית חדשה

איפה מתחילים? בוחרים מיקום

לא עוד כנס בבורסה! הגענו כדי לפלפל את העניינים, והחלטנו לעשות את זה עם מקום חדש. אולם ריברסייד, שניצב ממש על נהר הירקון. לצד הנגישות והזמינות של האולם, מדובר גם במקום רגוע ויפהפה שאוטומטית הפך את הכנס לאירוע קצת יותר חגיגי ממצגת שגרתית. אם כבר לחגוג עסקים, אז בסטייל.
ואיך היה? משקיעים רבים קפצו על ההזדמנות לשנות אווירה, לצאת מהמחשב ולראות קצת נוף. הם התלהבו, הופתעו ולא הפסיקו לספר למארגני הכנס ולנו איזו חוויה מרעננת זו היתה בשבילם.

הכנסים הם גולת הכותרת של העשייה. זמן לעצור יחד, לסכם שנה, להציב מטרות ולשאוף גבוה

מגוונים בתוכן

את תוכן הכנס הפיקו אנשי הצוות של בזן, ואנחנו עיצבנו תוך הקפדה על קו מיתוגי חדשני. הם עשו עבודה נהדרת, וכדי להפוך את התוכן למגוון פיצלו את תוכן הכנס למספר חלקים:

-מצגת בשלושה מקטעים עם שלושה דוברים – יו"ר, המנכ"ל וסמנכ"לית הכספים – לרענון התוכן וסקירה שלו מזוויות שונות.

בסיום הכנס התקיים פאנל שאלות ותשובות פעיל ומעניין שתרם למעורבות הקהל בתוכן הכנס, עורר דיונים חשובים ופתח שיחות וכיווני עבודה להמשך.

היברידיות

אמנם מי שהגיע ללוקיישן הפיזי בהחלט נהנה מכל היתרונות, אבל זו לא סיבה להשאיר את אלו שלא יכלו להגיע מאחור. הכנס כולו שודר בלייב לאתר בזן כדי לאפשר לשאר המשקיעים ואנשי החברה לקחת חלק באירוע.

מפיקים בשטח

כנס הוא כמו תזמורת: הוא צריך מנצח טוב. את התפקיד הזה אנחנו ממלאים לאורך תקופת זמן ארוכה. זה מתחיל מההכנות של התוכן, העיצוב וההפקה חודשים לפני הכנס, ממשיך בכנס עצמו – כולל פתרון בעיות טכניות שצצות בזמן אמת ומענה לצרכים מיידיים בזמן הכנס – ומסתיים אחרי הכנס: סיכום, הפקת תובנות ורעיונות לאירועים הבאים.

עד הפעם הבאה…

זכינו ללוות את חברת בזן במסע ארוך ומשמעותי של חדשנות, יצירתיות ודיון מעמיק – והכנסים הם בהחלט גולת הכותרת של העשייה. זמן לעצור יחד, לסכם שנה, להציב מטרות ולשאוף גבוה. תענוג להפיק כנס שלו ונעים שמוציא את המשתתפים מהשגרה היומיומית, לראות את הנוכחות הגבוהה של משקיעים שבאים ומפרגנים, ולראות את הדיונים והחוויות שנוצרים בכמה שעות של כנס מוצלח. ניפגש בכנס הבא!

מתכננים כנס עסקי? דברו איתנו >>

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email

הירשמו לניוזלטר

Magazine header 001-02

להרשמה לניוזלטר וקבלת כל העדכונים והכתבות האחרונות הירשמו כאן